In english Avaleht Võistluse info Registreerimine võistlusele Osalejad Tulemused Kontakt


Võistluse reeglid

1. Võistleja peab omama kehtivat juhiluba, seda kontrollitakse lõppregistreerimise käigus.
2. Igal võistlejal on kaks katset, võistlustulemusena läheb arvesse parema katse tulemus.
3. Kiirust mõõdetakse 1 km/h täpsusega.
4. Juhul kui kahe või enama võistleja parim tulemus on võrdne, otsustatakse paremusjärjestus kõigepealt paremuselt teise katse tulemuse põhjal, kui need on võrdsed, siis viimase katse tulemuse põhjal ja kui ka need on võrdsed, siis antakse parem koht väiksema kubatuuriga mootorit kasutanud võistlejale, ülelaadimise korral kasutatakse võrreldava töömahu leidmiseks koefitsenti 1,7. Kõikide asjaolude võrdsuse või ebaselguse korral mootori töömahu osas on korraldajal õigus määrata lisasõit.
5. Starditakse eraldistardist vastavalt korraldaja poolt määratud stardijärjekorrale. Täpsemalt informeeritakse stardijärjekorrast võistlejate koosolekul.
6. Võistlejate koosolekust osavõtt on kohustuslik.
7. Iga autoga tohib osaleda vaid üks võistleja ja iga võistleja tohib osaleda vaid ühe autoga ja ühes klassis.
8. Võistlussõidu ajal ei tohi autos viibida kaasreisijaid. Auto aknad peavad olema suletud, juhil turvavöö kinnitatud ning peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
9. Võistlusala (kiirendus ja pidurdusrada) väliselt kehtib kiiruspiirang 30 km/h. Võistleja, kes seda silmnähtavalt ületab ja/või tekitab ohuolukordi, diskvalifitseeritakse ilma ette hoiatamata.
10. Autasustamisele mitteilmunud võistleja kaotab õiguse võistluse toetaja poolt välja pandud auhinnale ja see antakse samas klassis paremuselt järgmisele võistlejale.


Tehnilised nõuded

1. Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta või peab auto omama kehtivat BHRA poolt teostatud ülevaatust.
2. Võistlema pääsevad vaid need autod, mis läbivad tehnilise kontrolli.
3. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
4. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5. Juhil peab olema ette näidata kaitsekiiver. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid. Tulenevalt rajaskeemist ei ole kiivri edasiandmine võistluse käigus võimalik, seega igaühel peab olema isiklik kiiver.
6. Osalejale, kelle auto ei läbi tehnilist kontrolli, osavõturaha ei tagastata.


Võistlusklassid

A - kuni 2000 cm³ vabalthingavad mootorid
B - kuni 4000 cm³ vabalthingavad-, kuni 2300 cm³ ülelaadimisega*
C - üle 4000 cm³ vabalthingavad-, üle 2300 cm³ ülelaadimisega* mootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.


Ajakava

09.07.2007 – 09.08.2007
Osalejate eelregistreerimine.


11.08.2007

9.00 – 12.00 Lõppregistreerumine, tehniline kontroll
12.30 Võistlejate koosolek
13.00 Võistlussõitude algus


Võistlussõitude kestvus oleneb osavõtjate arvust, autasustamine toimub koheselt peale võistluse lõppu.
Palume võistlejatel kohal olla hiljemalt kell 11.00, tagamaks võistluse õigeaegset alustamist.


Osalemine ja osavõtutasu

Võistlusel saavad osaleda vaid eelnevalt registreerunud ja registreerumistasu tasunud osalejad.
Osalejate arv on piiratud 80 autoga.
Osavõtutasu on 300.- krooni Audidele ja 400.- krooni teistele, see sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale. Võistleja loetakse registreerunuks peale osavõtutasu laekumist.


Auhinnad

Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga.
Samuti autasustatakse võitjaid auhindadega ürituse toetajatelt.
Eriauhinna ja diplomiga autasutatakse kiireimat naisvõistlejat ja ka kiireimat diiselautot.


Pealtvaatajatele


Pilet pealtvaatajale maksab 75.- krooni, alla 12 aastased saavad üritusele tasuta.
Pealtvaatajad on oodatud alates 12.00, võistlus algab 13.00 ja kestab ca 4 tundi.



Toetasid: